FAQ

…. eller ofte stilte spørsmål:

 

  1. Hvorfor har Media Monitor’s Premium-abonnement en høyere pris  enn hva som er vanlig for andre nettaviser med betalt innhold?

Et Premium abonnement er ment å spare en bedriftskunde for tid. Bedrifter i konkurranseutsatte bransjer trenger mye informasjon om markedet for å posisjonere seg.

Oversikten i nyhetsbrevet hver mandag gir informasjon om markedet og konkurrentene (Firmabørsen, m.m.).

Media Monitor gjør jobben i stedet for noen som har andre og presserende oppgaver. (timepris A x timer pr år B = Årssum ?)

Et årsabonnement til kr. 6.800,- gir inntil 10 brukere. Det blir kr. 680,- pr bruker, eller om man vil, kr. 15,- pr nyhetsbrev (48 i året).

 

2.  Hvordan utnytter jeg effektivt nettsidene til Media Monitor?

Nettsidene til Media Monitor er spesialdesignet for å gi mest mulig lesevennlighet og dynamikk i nyhetsutvalget. For å få ulike artikkelutvalg har man en rekke klikkmuligheter:

 

  • menylinjevalgene
  • «must read»-knappen
  • temaoverskriftene nedover på forsiden
  • tags ved artikkeltittelen
  • særstikkord tilknyttet hver artikkel
  • stikkord i ordsky
  • artikkelforfatter (author)
  • datosortert (helt nederst)
  • frisøkefelt
  • autoutvalg i «Nyeste saker» og «Mest lest»
temaklikk

Temaoverskriftene er klikkbare. Da får du opp oversikt over alle artiklene som er publisert under det temaet.


 

Top